先來一個與眾不同嘅笑話,睇完先揭曉如何不同。

返工前。

腦細:非常歡迎!

職員:太多嘢做,我會唔撈㗎。

腦細:你放心,喺我管理之下係冇可能發生嘅。

職員:我星期六星期日有得休息嗎?

腦細:唔使講啦,基本嘢嚟喎。

職員:平時會唔會成日OT,甚至通頂㗎?

腦細:無可能嘅!

職員:有交通費、餐費津貼嗎?

腦細:當然有啦,一定比同行高。

職員:會唔會有做工猝死風險㗎?

腦細:唔會。你點會咁諗嘅?

職員:公司會定期搞旅遊獎賞吓員工嗎?

腦細:呢個有明文規定嘅。

職員:咁我要準時返工嗎?有D公司遲到會扣錢喎。

腦細:唔會,睇情形啦。

職員:人工呢?出糧會唔會準時?

腦細:百分之一百。

職員:會唔會新嚟新豬肉,所有棘手工作都由新丁做㗎?

腦細:冇可能嘅,公司仲有唔少資深同事。

職員:如果上層有空缺,會考慮提拔新人嗎?

腦細:唔駛問啦,呢個係我地公司嘅成功秘訣。

職員:你唔會呃我卦?

返工後。

請由後面讀返上去。古時對聯有捲簾格的風雅,現代閱讀世界,好多時要逆流而上,才接近真相!

在相學而言,乜嘢特徵表示呢個人無口齒、搵人笨呢?

一字寄之曰尖!

舉凡眼尖、耳尖、咀尖的人都比較難纏,而其中尤以鼻尖鼻削和上唇超薄兼起尖啄者最難頂,前者要求最高,付出最少;後者語言刻薄、噏得就噏。

有時就算千揀萬揀,老闆或老公都可以貨不對板。幸好社會自由開放,唔啱咀型、唔啱心水,可以劈砲換畫,改埋手機冧把!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    timemini0509 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()